Where do you want to go?
Guests and rooms
...
EN | Cambia lingua Wish list find properties near you
Regions Tourist sites Points of interest Deals Last Minute
B&B Day
first weekend of march
The Barter Week
the third week of November
B&B Card
get a minimum 5% discount
Specials Points of interest B&B Europe
FAQ and contacts Disclaimer, Cookie Policy, Privacy
Italiano English Français Deutsch Español

L’attività di affittacamere: La costruzione di un Business Plan

di Filippo Cella
Università degli Studi dell'Insubria
Dipartimento di Diritto, Economia e Culture
Corso di Laurea in Scienze del Turismo
Relatore: Prof. Marco Botta
A.A. 2018/2019

4 - Bibliografia

  • Mauri A. G., Le imprese alberghiere. Strategie e marketing, McGraw-Hill, Milano 2004.
  • Hair & Mc Daniel, Principles of marketing, Cengage Learning, 11th Edition.
  • Alastair M. Morrison, Hospitality and travel marketing, Delmar, 4th Edition 2010.
  • G. Arioldi, G. Brunetti, V. Coda; Corso di Economia Aziendale, Il Mulino, 2008.
  • J. Manza, R. Arum, L. Haney, Progetto Sociologia. Guida all’immaginazione sociologica, Pearson, Milano, 2015