Property: 5 |
Cleaning: 8 |
Host: 3 |
Location: 7 |
Price/Quality: 4
| Breakfast: 2
Owner and staff are poorly trained and quite rude (always ready to justify gross errors). We were given a quadruple room instead of a double because they had not correctly registered the reservation. The first night in the double bed went fine, but we woke up and the bed collapsed, the wooden legs gave way (we checked and one had been attached with silicone). We reported it, but they didn't even change our room, they just told us to move to the upper part of the loft with two single beds. Every night was a problem to come back with a gate with a non-functional lock, having to try to force it open without even having the access code which seemed to be top secret and for internal use only. The packaged breakfast costs an additional 5 euros per person if brought to the room, there is no savory option but only sweet, and the fruit is almost always too ripe, almost rotten. What can I say, the location is nice, beautiful Arab part Kalsa, but it's clear that the property owners are not from this industry and have no intention of updating themselves.
stayed from 03/30/2022 to 04/04/2022
The answer from the host:
Gentile Ermelinda,
ciò che ha scritto è ingiusto e offensivo, ma è il suo giudizio e lo rispetto. Mi occorre però precisare quanto da lei scritto. Premesso che lei non aveva nessuna prenotazione presso la nostra struttura in quanto aveva dimenticato di fornirci i dati della carta di credito per formalizzare il suo voucher, le ricordo che la sua camera era una quadrupla cosi come da lei specificato per la quale avrebbe dovuto pagare un supplemento che non le è stato chiesto. Vi abbiamo dato una sistemazione nonostante non aveste camere prenotate. La prima notte avete Sporcato le lenzuola ed i cuscini di sangue e non ci avete comunicato nulla (pertanto è normale dovere pagare un supplemento)
In quanto al letto evito di fare allusioni alle sollecitazioni cui è stato sottoposto per spezzare due piedi e non uno. Inoltre il cancello per via delle cattive condizioni meteo ha subito un urto ed ha avuto un problema di chiusura che abbiamo sistemato il giorno successivo. La colazione in camera si paga come servizio extra, cosa che è abituale nelle strutture ricettive, quindi farebbe bene a viaggiare di più e a conoscere meglio queste realtà piuttosto che offendere chi lavora e suda per farvi avere dei piacevoli soggiorni. Spero proprio di non avere piu a che fare con ospiti irriguardosi come voi.
Sergio IL TITOLARE SCORTESE