Good

Overall Rating 7.8 / 10
7 reviews
Property
Cleaning
Host
Location
Price/Quality
irene
Property: 8 | Cleaning: 8 | Host: 10 | Location: 9 | Price/Quality: 8
Small apartment with all the comforts, clean, very comfortable beds, great location.
stayed from 04/01/2022 to 04/03/2022
giuseppe
Property: 10 | Cleaning: 10 | Host: 10 | Location: 10 | Price/Quality: 10
Excellent. Perfect accommodation just a few steps from Duomo and the metro. Functional and very clean apartment. Helpful and kind staff.
stayed from 11/01/2019 to 11/03/2019
carlotta
Property: 3 | Cleaning: 1 | Host: 1 | Location: 8 | Price/Quality: 1
The location of the property is definitely great: just a few steps from the Duomo! For the rest, everything was highly disappointing. The manager did not respond to my messages or send confirmation emails. It only arrived after a week when I requested it. Also, the tone of the messages via WhatsApp was always very arrogant. In the days before arrival, he even sent messages that were addressed to the guy who handles check-ins with all the names and surnames, arrival dates, and phone numbers of all the guests who would be there - honestly, it makes me a bit “scared” that the privacy of the guests is managed (or rather not managed) in this way. The apartment was very dirty, hairs (not ours) everywhere, kitchen rags left on the sink completely black from dirt. Peeling walls, bathroom sink where the water did not go down, shower with mold spots. They even left a paint for small repairs open and resting in the shower - this makes you understand the “care” and attention. Also, there are no windows except a very small one with bars - the apartment is located outside the main structure and in a tiny inner courtyard. There was no light, in fact, it was very dark and claustrophobic. I would say that €136 for one night in this place was really wasted. We will never go back.
stayed from 11/09/2019 to 11/10/2019
The answer from the host:
Siamo molto preoccupati del fatto che circolino recensioni del genere. Allora, entrando nel merito: 1) I messaggi di benvenuto alla cliente e tutte le informazioni soprattutto la richiesta per sapere a che ora arrivava sono stati inviati due volte. Visto che non c'era risposta abbiamo inviato poi il terzo messaggio. Quindi la responsabilità della cattiva comunicazione non è certamente nostra. 2) Tutti i messaggi, dal primo al terzo, sono stati inviati usando toni cortesi e chiudendo sempre il messaggio con un "grazie" nonostante la reiterazione per giorni. perché scrivere bugie a proposito di una supposta cortesia? Probabilmente la cliente non era felice di ricevere tre messaggi uguali perché non era in grado di trovarli? 3) L'appartamento era stato pulito secondo i nostri normali standard. Come mai la signora non ci ha fatto notare i capelli o lo straccio al momento del check-in e nemmeno nel corso della giornata, dopo essersene accorta? Bastava una telefonata e avremmo immediatamente mandato la ditta delle pulizie per un controllo e per rimuovere tutto. perché lamentarsi a cose fatte senza chiedere? 4) Alla cliente è stato mandato per sbaglio tramite whatsapp un messaggio che NON conteneva nessuna informazione sensibile e soprattutto che è stato cancellato sia per chi lo mandava sia per chi lo riceveva nel giro di due minuti. perché evidenziare questo dettaglio? perché tanto accanimento? 5) L'appartamento NON è posto all'esterno della struttura principale. È al contrario, esattamente parte della struttura principale. Le informazioni della finestra e dell'affaccio sul cortile interno sono tutte ampiamente disponibili sul sito prima di prenotare. Abbiamo anche altri appartamenti in Piazza Duomo che non si trovano al piano terra e che sono più luminosi, ma il costo non è quello che evidentemente questa cliente era disposta a pagare. perché prenotare allora qualcosa che è correttamente descritto per poi lamentarsi? Molte domande senza risposta, per una review che lascia davvero molto perplessi.
christopher
Property: 8 | Cleaning: 8 | Host: 8 | Location: 10 | Price/Quality: 7
RAS, clean, quiet, well located. Our one-night stay went well. Mr. Giacomo and his employee took good care of us by handing over the room on time, even earlier than expected so that we could settle in before visiting Milan. Congratulations on their professionalism. I will come back with the family.
stayed from 04/01/2018 to 04/02/2018
alessandro
Property: 7 | Cleaning: 7 | Host: 9 | Location: 9 | Price/Quality: 7
Comfortable apartment in a very central location, just a stone's throw from the Duomo. The only downside is the windows. The only one facing the internal courtyard of the building where the condominium garbage is placed, and being on the ground floor, there is a bad smell.
stayed from 04/15/2017 to 04/16/2017
The answer from the host:
La ringraziamo per il suo commento. Troviamo molto strano ed inconsueto quello che dice sulla spazzatura. Viene portata via quotidianamente e, in genere, non si avverte alcun odore nemmeno quando il clima è quello afoso dell'estate, anche perché i rifiuti non si trovano nell'atrio ma bensì ben chiusi in una stanza apposita.
alessandra
Property: 8 | Cleaning: 8 | Host: 8 | Location: 9 | Price/Quality: 8
The location allowed us to reach the places of our interest (Teatro alla Scala, Duomo, Palazzo Reale, Cenacolo Vinciano, Pinacoteca Ambrosiana) with extreme ease and speed. Everything we could possibly need was at our disposal both inside the apartment and in the surroundings of the property.\n\nDefinitely positive judgment. What a pity about the rain!
stayed from 10/14/2016 to 10/15/2016
paola
Property: 8 | Cleaning: 10 | Host: 9 | Location: 10 | Price/Quality: 9
It was a very pleasant stay, with my 13-year-old son. The location is excellent, just a few steps away from Piazza Duomo. In this delightful loft, there is truly everything necessary to spend a few days on vacation. Clean and tidy. The only issue is the internet connection, which is not perfect.
stayed from 03/13/2016 to 03/15/2016