Property: 7 |
Cleaning: 7 |
Host: 1 |
Location: 3 |
Price/Quality: 2
| Breakfast: 1
Although we generally found the property itself to be good and clean the same cannot be said for the owner of the property Martha. Our initial meeting with her was pleasant but we were quickly told that we had to present the money in cash to the reception, when we asked if we could give it later as we needed to go to an ATM Martha became quite short with us an insisted on keeping our passports.
On the final day of our trip when we had a 3 hour drive ahead of us so I decided to make a simply snack for the road while I had ordered my breakfast, when Martha saw this she cancelled the breakfast that I had just ordered and asked me to leave without giving us anything to eat. Her excuse was that food provided for breakfast is only for breakfast which was not communicated.
She was then very rude to my partner who had not witnessed this and asked her if she has "a problem" while slamming the plates down in front of her.
All in all I would not recommend this as a place to stay as it is very overpriced for what it is, it is a steep walk up the hill from Monterosso (the taxi service is unreliable) the service is poor and the owner is a rude woman who just wants to get your money and get you out as soon as she can.
stayed from 07/26/2018 to 07/29/2018
The answer from the host:
La cliente è stata effettivamente nella nostra struttura ma le cose non sono andate come scrive lei, bensì descrivo l'accaduto.
I clienti si sono preparati un bel pranzo al sacco, che non gli ho requisito e di certo non ho detto che non potevano fare colazione. Probabilmente avranno visto la mia faccia di disapprovazione quando ho visto il loro pacchetto pieno di cibo per il quale avevano letteralmente svuotato il buffet. Inoltre la cliente è venuta a fare colazione in un secondo momento e le ho servito tutto ciò che ha richiesto, chiedendo se in effetti ci fosse qualcosa che non andava, alchè la signora mi ha tirato un pezzo di melone addosso intimandomi di andarmene perché stavo disturbando la sua colazione. Nel rispetto della cliente me ne sono andata, veramente mortificata per l'accaduto.
Per quanto riguarda il pagamento era tutto ben indicato nella lettera di disponibilità e conferma che doveva essere effettuato in contanti al check in, è stata una mia cortesia accettare il pagamento al check out, se alla signora non andava bene poteva tranquillamente soggiornare in un'altra struttura.
Non credo sia corretto avere una recensione simile dopo essere stata io trattata male.